08 June 2010

Meet the Bakers/Rencontrer les Patissiers : La Lettre Gourmande


Livy wrote to us to say "I'm an amatuer baker, crazy for sugar, and passionate about cupcakes and cake decorating. I discovered cupcakes and sugarpaste about 2 years ago, and have been at it ever since. You can read about my passions on my blog : La Lettre Gourmande. It's all about the sugar of course, and cupcakes and sugarpaste. Each month, you can find my write-ups and information about bakeries, recipes, tricks and tips, my baking adventures, tutorials, my finds on the web and lots of other stuff." Livy will be bringing vanilla cupcakes with a speculoos center, chocolate-chestnut, and banana spice cupcakes to Cupcake Camp. We can't wait to meet you, Livy!



Livy nous a ecrit pour dire, "Je suis une pâtissière amateur, folle du sucre et passionnée de cupcakes et de cake decorating. J’ai découvert la pâte à sucre et les cupcakes il y a environ 2 ans, et depuis, je n’arrête plus. Je matérialise cette passion via mon blog : La Lettre Gourmande. C’est une petite gazette autour du sucre, bien sûr, on y trouve… des cupcakes et de la pâte à sucre. Chaque mois ce sont des critiques et infos pâtissières, des recettes, des trucs et astuces, des essais, des tutoriels, des trouvailles sur le net et bien d'autres choses ! Livy va apporter les cupcakes vanille& cœur spéculoos; chocolats et crème de marron; banane épicée au Cupcake Camp. On a hate de vous rencontrer, Livy!

No comments:

Post a Comment