14 June 2010

Meet the Bakers/Rencontrer les Patissiers : Cooking Chomp



Hi, My name is Aline and I'm 24 years old. I am passionate about cooking and a few months ago created my own blog: Cooking Chomp. I started it in order to share my passion for cooking, to show off different dishes I create, as well as to offer my tips and reviews of restaurants. It's all done in a light and offbeat manner. I'm not trying to come off as a cooking "guru," I just really like to cook and hope to inspire my readers and give them some new ideas.




Je m'appelle Aline et j'ai 24 ans. Je suis passionnée de cuisine et j'ai créé mon blog il y a quelques mois : Cooking Chomp. Le but de ce blog est de faire partager ma passion pour la cuisine, de montrer les recettes que j'ai pu créer, de faire partager mes bons plans, mes critiques de restaurant, toujours avec un petit ton décalé et léger. Je ne cherche pas à être un "gourou" de la cuisine mais comme je la pratique en amateur, mon but est de donner envie ou même des idées à mes lecteurs :)

No comments:

Post a Comment