20 June 2010

Meet the Bakers/Rencontrer les Patissiers : Lili's Bakery


Lili at Lili's Bakery wrote to tell us, "When I heard about Cupcake Camp Paris, I didn't even have to think...I immediately signed up!" Here's more about her: I am passionate about pastries of every shape and form with a little soft spot, thanks to my mom, for American goodies. Cupcakes, chocolate chip cookies, cinnamon cookies...Mmmmm! Taste is very important to me but it's also about the appearance, which varies according to my mood: classic, chic, fun, etc.

About 6 months ago, I started working with sugarpaste in my cake decoration and I have to admit I've become addicted. Even the most basic cake doesn't leave my kitchen without a little personal decoration! Please take look at my Facebook page where I have several pictures of my creations on display.



Lili de Lili's Bakery nous a ecrit : Je suis une passionnée de pâtisserie sous toutes ses formes avec une petite préférence, que je dois à ma maman, pour les gourmandises américaines! Des cupcakes, des chocolate chip cookies, des sablés à la cannelle.. Mmmmm! Ce qui me plait c'est le goût mais aussi une présentation qui varie selon son envie, classique, chic ou amusante !



Je me suis lancée depuis 6 mois dans la décoration plus travaillé de gateau avec la pâte à sucre et je suis devenu accroc, meme le plus basique des gateaux ne sort pas de ma cuisine sans sa petite touche personnalisé! Je me suis créer une page perso sur Facebook où je publie les photos en instantanné de mes petites créations. Alors quand j'ai entendu parlé du Cupcakes Camp organisé sur Paris, j'ai pas réfléchit, je me suis inscrit!!


No comments:

Post a Comment